Moixent, 23 de maig del 2010

Visita cultural al poblat ibèric de la Bastida i al Celler del Roure (Moixent)

Fotos de la visita


Diumenge, 23 de maig, més d'una vintena de socis i simpatitzants del Tirant férem una interessantísima visita guiada al poblat ibèric de la Bastida de les Alcusses. Es tracta d'un assentament del segle IV aC situat en l'extrem sud-oest de la Serra Grossa, al terme de Moixent. La guia ens contà i mostrà multitud de curiositats, com ara els enginyosos panys i claus que utilitzaven els íbers.

Després visitàrem el Celler del Roure i poguérem gaudir d'unes bones explicacions i visitar totes les instal·lacions, incloses unes caves que potser daten d'època romana! L'enòleg Pablo Calatayud, propietari del celler, va vindre fa uns quants mesos a fer-nos un tast (dels seus vins Les Alcusses i Maduressa) a València.

Finalment gaudírem d'un fabulós dinar (amb plats típics de la comarca) i una entretinguda sobretaula al restaurant La Bodega de Garamoixnet.

 

visita a Moixent

 

visita a Moixent

 

visita a Moixent